Op de EmigratieBeurs staan veel exposanten die concrete vacatures hebben. Zo wordt er gezocht naar personeel in de gezondheidszorg, IT, techniek, ingenieurs, leraren, piloten, horeca en meer. Daarnaast staan er op de beurs bedrijven die personeel zoeken voor contact/call/klant centers, ondernemers.
Momenteel ontvangen wij de nieuwe vacatures van onze exposanten en werken wij deze pagina regelmatig bij. Bezoek onze website regelmatig en blijf zo up to date over de meest recente vacatures.
Hieronder vindt u een selectie van vacatures aangeboden tijdens de EmigratieBeurs.
Vacaturebank









































































































Jobdescription & requirements:
Het verlenen van klantenservice in een internationale omgeving. Dit houdt onder meer in dat je hulp biedt, vragen beantwoordt en informatie verstrekt aan klanten.
Responsibility:
• Verantwoordelijk voor klantvragen binnen een gezette tijdspanne;
• Door middel van troubleshooting klantvragen beantwoorden;
• Identificeren van mogelijke escalaties en deze volgens de correcte procedure uitvoeren;
• Samenwerken met backoffice en andere afdelingen om een gerichte oplossing aan de klant te kunnen
Requirements:
• Je hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk;
• Je hebt een uitstekende kennis van MS Office-programma´s;
• Je hebt minimaal het VMBO afgerond;
• Je gaat graag met mensen om en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
• Je bent professioneel en in staat om in teamverband te werken;
• Je hebt een internationale mindset;
• Je heb bij voorkeur al ervaring in een callcenter omgevingNative level of written and verbal communication skills in Dutch (mandatory);
Terms of employment:
• Fixed-term (12 months), renewable contract with the possibility of permanent employment / 40 hrs / week
• Salary gross (start) 724 € /month + food allowance 4,90 € / day + bonus + relocation package
• Possibility to live in one of our apartments
• Free Portuguese language courses, sport activities and organized events.
Company name:
Teleperformance Portugal is part of the Teleperformance group, worldwide leader in Customer Experience Management and shared services for international markets. With our team of 10 000 employees, from 84 nationalities, we are providing services in 35 languages. Teleperformance Portugal was considered eight times the best company to work for in Portugal by the Great Place to Work Institute. Furthermore, we were awarded four times by Exame Magazine as one of the best companies to work for in Portugal and the best company within our sector.
Other information:
Further info on the company: https://jobs.teleperformance.pt/pt-pt/
Worklocation:
Portugal / Lisbon
How to apply:
Send your CV to: lisboa.eures@iefp.pt with the Ref. 588882122





























































































































































































































Op de EmigratieBeurs staan veel exposanten die concrete vacatures hebben. Zo wordt er gezocht naar personeel in de gezondheidszorg, IT, techniek, ingenieurs, leraren, piloten, horeca en meer. Daarnaast staan er op de beurs bedrijven die personeel zoeken voor contact/call/klant centers, ondernemers.
Momenteel ontvangen wij de nieuwe vacatures van onze exposanten en werken wij deze pagina regelmatig bij. Bezoek onze website regelmatig en blijf zo up to date over de meest recente vacatures.
Hieronder vindt u een selectie van vacatures aangeboden tijdens de EmigratieBeurs.
Vacaturebank









































































































Jobdescription & requirements:
Het verlenen van klantenservice in een internationale omgeving. Dit houdt onder meer in dat je hulp biedt, vragen beantwoordt en informatie verstrekt aan klanten.
Responsibility:
• Verantwoordelijk voor klantvragen binnen een gezette tijdspanne;
• Door middel van troubleshooting klantvragen beantwoorden;
• Identificeren van mogelijke escalaties en deze volgens de correcte procedure uitvoeren;
• Samenwerken met backoffice en andere afdelingen om een gerichte oplossing aan de klant te kunnen
Requirements:
• Je hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk;
• Je hebt een uitstekende kennis van MS Office-programma´s;
• Je hebt minimaal het VMBO afgerond;
• Je gaat graag met mensen om en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
• Je bent professioneel en in staat om in teamverband te werken;
• Je hebt een internationale mindset;
• Je heb bij voorkeur al ervaring in een callcenter omgevingNative level of written and verbal communication skills in Dutch (mandatory);
Terms of employment:
• Fixed-term (12 months), renewable contract with the possibility of permanent employment / 40 hrs / week
• Salary gross (start) 724 € /month + food allowance 4,90 € / day + bonus + relocation package
• Possibility to live in one of our apartments
• Free Portuguese language courses, sport activities and organized events.
Company name:
Teleperformance Portugal is part of the Teleperformance group, worldwide leader in Customer Experience Management and shared services for international markets. With our team of 10 000 employees, from 84 nationalities, we are providing services in 35 languages. Teleperformance Portugal was considered eight times the best company to work for in Portugal by the Great Place to Work Institute. Furthermore, we were awarded four times by Exame Magazine as one of the best companies to work for in Portugal and the best company within our sector.
Other information:
Further info on the company: https://jobs.teleperformance.pt/pt-pt/
Worklocation:
Portugal / Lisbon
How to apply:
Send your CV to: lisboa.eures@iefp.pt with the Ref. 588882122




























































































































































































































